Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Ινδία-Ν.Αφρική-Ερώτημα

Ινδία-Ν.Αφρική-Ερώτημα
Στην εξαιρετικά δυσάρεστη και απολύτως απαράδεκτη
πολιτική περίοδο "πολιτικής ενότητας" για τον ρεφορμισμό:
Ενώ,
στην "μεγαλύτερη δημοκρατία του κόσμου" Ινδία έχει "προκύψει"
ότι
στην πολιτεία του Ασσάμ κάπου 1,9 εκατομμύρια "απλοί" άνθρωποι
θα
στερηθούν την ιδιότητα του "πολίτη"(!!!)-τόσο σε "τοπικό" όσο
και
σε "εθνικό" επίπεδο-μετά από εκτεταμένη "έρευνα"  που έκαναν
οι
ρατσιστικές "αρχές" 1 της "πολιτείας" για να καταγράψουν
ποιοι
ήταν και ποιοι δεν ήταν υπήκοοι
της
"χώρας'"(Ινδίας δηλαδή) από όσους κατοικούν τώρα "εκεί"
πριν
το 1971(!!!) όταν άρχισαν μεγάλες "ροές" προσφύγων
από
το νυν Μπανγκλαντές
όπου
ο στρατός του Πακιστάν είχε "τότε" εξαπολύσει  γενοκτονία
για
να καταπνίξει το αποσχιστικό του κίνημα
(Βλέπε
τους Πακιστανικούς "Daily Times" της 3ης Σεπτεμβρίου,στο Διαδίκτυο
και
το άρθρο του BBC,στο Διαδίκτυο,
με τίτλο
"Assam NRC: What next for 1,9 million "stateless" Indians?"),
στην
"δημοκρατική μεταβατική" Νότια Αφρική έχει "προκύψει"
το
ξέσπασμα,"εκ νέου",μεγάλης κλίμακας ρατσιστικών πογκρόμ
και
λεηλασιών καταστημάτων-τόσο στην Πρετόρια όσο και στο Γιοχάνεσμπουργκ-
από
το "ντόπιο Μαύρο" πληθυσμό της "χώρας" κατά των "ξένων Μαύρων"
που
"παίρνουν τις δουλειές" και "κάνουν παρά|εμπόριο" κ.λ.π.
(Βλέπε
το άρθρο του BBC,στο Διαδίκτυο,
με τίτλο
"Dozens arrested in South Africa as looting rocks Johanesbourg")-
με
το "φόντο" στα παραπάνω αξιομνημόνευτα να είναι βέβαια
η
ανεργία που πάγια είναι στα ύψη και γενικότερα
η
κοινωνική καταστροφή(για τους από κάτω)
της
"ειρηνικής μετάβασης" από το "επίσημο" απαρτχάιντ 
που
προωθήθηκε από τους "ηγεμονικούς παίκτες"
σε
συνειδητή αντιδιαστολή
με
την απολύτως υπαρκτή,"τότε εκεί",δυνατότητα
της
"βίαιης" εργατικής επανάστασης.
Στην
"χώρα μας" τώρα-και υπερήφανο μέλος
της
Νέο-Μεσαιωνικής Αυτοκρατορικής "πολιτισμένης Ευρώπης"-
το
θεωρητικό ερώτημα που τίθεται είναι
εάν
με όλο αυτό το δολοφονικό πάθος
για
τις "ταυτότητες" που βλέπουμε να ανθεί παγκόσμια υπάρχει
η
παραμικρή δυνατότητα κάποια στιγμή οι "άνθρωποι"
να
ζουν και να δρουν χωρίς αυτές("ταυτότητες" δηλαδή)?
Η
απάντηση είναι προφανώς και ναι και ο "τόπος"
όπου
οι "άνθρωποι" θα μπορούν να κάνουν κάτι(χωρίς εισαγωγικά)
τέτοιο
είναι η απολύτως τεχνητή παγκόσμια αταξική κοινωνία(δηλαδή
ο
Κομμουνισμός-χωρίς εισαγωγικά)
που
θα έχει επιβληθεί "βίαια"
από
τους ένοπλους εργάτες
εάν
αυτοί καθοδηγηθούν από το τζίνι από τις 1001  Νύχτες
(καθώς
ουδείς "άλλος" είτε θέλει είτε μπορεί να  κάνει οτιδήποτε τέτοιο).
Η
βεβαιότητα μας αυτή βασίζεται καταρχάς στο ότι
πλήθος
από πολιτικές "ταυτότητες" του παρελθόντος 
για
τις οποίες οι "άνθρωποι" στην "εποχή τους"
είχαν
σκοτώσει και σκοτωθεί σε μεγάλη κλίμακα
έχουν
παύσει να υπάρχουν και να "κινητοποιούν"2-
δηλαδή
να χρησιμεύουν ως "δικαιολογία" για κινητοποίηση- 
τον
οποιοδήποτε την σήμερον ημέρα,
διότι
με την "βίαιη" αλλαγή 3 των τρόπων παραγωγής
στην
πορεία της ιστορίας
έχουν
αντικατασταθεί από έτερες πολιτικές "ταυτότητες" 
που
"κινητοποιούν" τους "σημερινούς ανθρώπους".
Άρα
(χωρίς εισαγωγικά) μία παραπλήσια διαδικασία
μπορεί
σαφώς να γίνει και για τις σημερινές πολιτικές "ταυτότητες",
οι
οποίες να παύσουν να υπάρχουν κάποια στιγμή.
Από
εκεί και πέρα το περαιτέρω ερώτημα βρίσκεται στο
εάν
όχι απλώς οι "συγκεκριμένες" πολιτικές "ταυτότητες"
αλλά
ο πολιτικός "ταυτοτισμός" εν γένει μπορεί να εξαφανισθεί
και
η απάντηση είναι ότι εκτιμούμε πως ναι
καθώς
πρώτα από όλα δεν υπάρχει
η
παραμικρή πραγματική ένδειξη
πως
οι "άνθρωποι"-οντολογικά μιλώντας-
για
να "συγκροτήσουν την ατομική προσωπικότητα
τους"
χρειάζονται με οποιονδήποτε τρόπο
μία
τέτοια(όποια) συλλογική "ταυτότητα" 
και
οι περί του αντιθέτου παρά|φιλολογίες
είναι
απλώς κακή μεταφυσική και τίποτα παραπάνω.
Με
αυτό σαφές μένει να δούμε το εάν σε
μία
εντελώς μη-"φυσική" παγκόσμια αταξική "κοινωνία"
θα
αναπτυχθούν τέτοιας έντασης και κλίμακας αντιθέσεις-
καθώς
σαφώς αντιφάσεις θα υπάρχουν-
που
να "παράγουν" τρόπον τινά ανταγωνιστικές πολιτικές "ταυτότητες"
με
συγκριτικά μόνιμο χαρακτήρα.
Εάν
όμως γίνει αυτό τότε θα έπεται πως
η
εν λόγω Κομμουνιστική "κοινωνία" 
έχει
βρεθεί μπρος σε αδιέξοδα που θα την οδηγούν στην καταστροφή
ή
για να το πούμε διαφορετικά
ότι
παύει να είναι  Κομμουνιστική "κοινωνία"
διότι
εξ΄ορισμού μία απολύτως τεχνητή  "κοινωνία"
θα
πρέπει(χωρίς εισαγωγικά) να μένει στα όρια
των
"προδιαγραφών της"
καθώς
σε αντίθετη περίπτωση 
δεν
υπάρχει λόγος να επιδιώξουν την επιβολή της οι "άνθρωποι",
που,
ειρήσθω εν παρόδω,
δεν
είναι ως διατύπωση καθόλου "βολονταριστική"
αλλά
απλώς το αυτονόητο συμπλήρωμα  των όσων εξηγούμε
τόσο
καιρό περί του μη-"φυσικού" Επαναστατικού Μαρξισμού,
τον
οποίον άπαντες-πολύ λογικά από την μεριά
τους 4- 
αποκηρύσσουν "μετά βδελυγμίας" στην "εποχή μας" 
όπου:
Απουσιάζει πλήρως ο συνειδητός παράγοντας
ο
οποίος να οδηγήσει
την
"αυθόρμητη" κίνηση των μαζών με "διαρκή" βήματα
στην
"βίαιη" σοσιαλιστική επανάσταση
και την
επιβολή της δικτατορίας του προλεταριάτου.
Κατά
συνέπεια,αυτό που χρειάζεται "εκεί" και "εδώ"
και
οπουδήποτε αλλού
είναι η
απόρριψη
όλων των άπειρων λάθος λύσεων
και η
υιοθέτηση
της
σωστής λύσης.
Η οποία είναι το άπλωμα της "διαρκούς" και "βίαιης"
επαναστατικής πολιτικής στις μάζες.
Αυτό εξασφαλίζεται μόνο με την οικοδόμηση ενός
πραγματικού μαζικού Επαναστατικού Μαρξιστικού
ρεύματος.
Για να προκύψει κάτι τέτοιο χρειάζεται η κατάλυση 
των εμποδίων που θέτει η "πολιτική ενότητα" και
"μονιμότερη πολιτική συσπείρωση" για τον ρεφορμισμό
που διάφοροι "πολύ ριζοσπάστες" ή|και "αντικαπιταλιστές"
προωθούν διεθνώς και στην Ελλάδα-όπως λ.χ.
η εξαιρετικά δυσάρεστη και απολύτως απαράδεκτη ηγεσία της ΔΕΑ.
Σημειώσεις:
1)Όπου,
εννοείται ότι,οι εν λόγω ρατσιστικές "αρχές" έχουν
και
την υποστήριξη μεγάλου μέρους των "ντόπιων απλών" ανθρώπων,
οι
οποίοι έτσι φροντίζουν για τα πολιτικά τους προνόμια.
2)Λ.χ.
Σπαρτιάτες και Αθηναίοι ή Θηβαίοι και Πλαταιείς
που
γράφαμε "παλαιότερα".
3)Χωρίς
όμως επανάσταση έως την άνοδο του καπιταλισμού
κα
τις συνεπακόλουθες αστικές "βίαιες".
4)Με
δεδομένους τους μη-επαναστατικούς
και
αντεπαναστατικούς στόχους τους δηλαδή.